\ /
sorintians  remotely  workplace wellness 

Best of Route 9 Sircle in 2023

[Versione italiana di seguito]

Sircle Route 9 is a territorial Sircle, our objectives are linked to the territory of Emilia Romagna.

On 1 March 2023, after various searches, we managed to open an office in the city of Bologna in the city centre (via del monte 1), this is a very important result for us because it allows us to have a place to gather and meet after years of smart working, many new employees have felt fully part of the SORINT world and have entered the working world with more awareness.

The office has also allowed us to develop several projects that we are pursuing such as collaboration with local schools, an occupational health centre for local residents within 100km or 1 hour's travel time, and a search for new talent, last but not least give more attention to customers in the area and look for new opportunities.

Written by the sircle's reporter: Diego Di Nicola


Il Sircle Route 9 è un Sircle territoriale, di conseguenza i nostri obiettivi sono legati al territorio dell'Emilia Romagna.

Il 1° marzo 2023, dopo varie ricerche, siamo riusciti ad aprire un ufficio nella città di Bologna in pieno centro (via del monte 1): un risultato molto importante per noi perché ci permette di avere un luogo di aggregazione e di incontro dopo anni di smart working. molti nuovi dipendenti si sono sentiti pienamente parte del mondo Sorint e sono entrati nel mondo del lavoro con maggiore consapevolezza.

L'ufficio ci ha anche permesso di sviluppare diversi progetti che stiamo portando avanti, come la collaborazione con le scuole locali, un centro di medicina del lavoro per i residenti nel raggio di 100 km o di un'ora di viaggio, e la ricerca di nuovi talenti; infine, ma non meno importante, di prestare maggiore attenzione ai clienti della zona e di cercare nuove opportunità.

Scritto dal reporter del sircle: Diego Di Nicola

comments powered by Disqus